Het programma leert mij gezonder te leven. Aanpassen van gedrag is daarin zeer belangrijk, en dat moet je zelf kunnen en daar Begeleid Marcel mij enorm goed bij ,
Nu 16 weken verder kan ik wel zeggen dat mijn doel bereikt is (voor deze 16 weken) mijn broeken zijn te groot en ben een aantal kilo’s kwijt, maar het belangrijkste toch wel… ik voel mij fitter en zit beter in mijn vel!
Als je goed “ in je vel zit “ treed je de wereld zelfverzekerder tegemoet, dit heeft weer een positief effect op je energie level , je humeur, je werk, je gezin enz enz