Door de goede begeleiding en samen een plan te hebben gemaakt, is het goed vol te houden en ga je snel resultaat zien. Hierdoor blijf je gemotiveerd en komt je einddoel steeds
Dit is de beste stap die ik ooit gemaakt heb. Het was zwaar, emotioneel, uitdagend. Maar vooral ook leuk, geweldig en vertrouwd. Ben mijn coach Matthijs Ebbers zo dankbaar voor dit mooie jaar.