Door de gerichte trainingen heb ik weer kracht kunnen opbouwen. Daar ben ik heel blij mee en daardoor kan ik weer veel dingen doen en ondernemen. De persoonlijke benadering van Personal Fitness vind ik heel prettig om te ervaren.
We zijn nu 7 maanden verder en ik ben bijna 15 kilo lichter, mijn kledingmaat is 2 maten kleiner geworden en ik ren weer zonder hijgen de trap op. Ik voel me top!