Conditie verbeteren

Ken je dat: je trekt een sprintje om je trein of bus op het nippertje te halen, en bent vervolgens minutenlang zoet met gehijg en gezweet? En wat dacht je van dat rondje hardlopen, dat je met geen mogelijkheid lijkt te kunnen volbrengen zonder drie keer van uitputting te moeten stoppen? Dan adviseren wij je: maak het verbeteren van je conditie je prioriteit.

Conditie verbeteren door meer te bewegen

Meer bewegen is misschien wel het nummer één-voornemen dat bij de start van een nieuw jaar keer op keer wordt gemaakt. Tegelijkertijd lijkt het ook de nummer één van meest verbroken voornemens aller tijden te zijn: je bent dit artikel vast niet gaan lezen omdat je op sportgebied zo goed op schema ligt. Vaak ligt de oorzaak van dit probleem bij een gebrek aan conditie. Zonder uithoudingsvermogen voelt iedere sportsessie als een lijdensweg. Gooi dan juist niet de handdoek in de ring: je zult ergens moeten beginnen en dat begin is nou eenmaal lastig. Ga met ons aan de slag en breng binnen een mum van tijd jouw conditie op peil!

Samen met onze personal trainer stel je een plan op om jouw doelen te bereiken. Om jouw conditie te verbeteren ga je dan ook samen aan de slag om dat doel te bereiken. Iedere training daagt jouw personal trainer je uit om te werken aan het verbeteren van jouw conditie. Met ons Fit For Life-programma ben je één keer per week met een personal trainer in beweging en krijg je vervolgens als huiswerk een set oefeningen mee naar huis. Moet jij eens opletten hoe snel jouw conditie zo zal verbeteren!

Rust en regelmaat om conditie op te bouwen

Net als dat Rome niet op één dag is gebouwd, ben jij na twee weken trainen nog niet klaar om een marathon te lopen. Het verbeteren van je conditie kost tijd en vraagt eerder om kleine stappen dan om grootse plannen binnen een kort tijdsbestek. Om zowel frustraties als vervelende blessures te voorkomen, kom je veel verder met rust en regelmaat.

Je lichaam blijven prikkelen

Onze personal trainers stimuleren je om je lichaam voortdurend te blijven prikkelen. Doe meer dan waar je lichaam momenteel aan gewend is geraakt: loop eens een kilometer verder dan een week geleden of zorg zo nu en dan voor een (lichte) versnelling. Door jezelf keer op keer uit te dagen, gaan je hart en longen optimaal aan de slag, waardoor meer zuurstof voor je spieren beschikbaar wordt gesteld. Zo gaan uiteindelijk niet alleen je sportprestaties vooruit, maar ook je alledaagse bezigheden: binnenkort bereik jij de laatste treden van de trap zonder buiten adem te zijn!

Ja, ik wil graag een betere conditie opbouwen!

Vul dan nu onderstaand contactformulier in en wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

  • * velden zijn verplicht.

Wellicht vind je dit ook interessant

Personal training
Tips om af te vallen

 

Maak kennis met ons door een Gratis Proefweek

Uiteraard zijn wij ons ervan bewust dat je misschien eerst wilt kijken of het bevalt. Vandaar dat wij een gratis proefweek aanbieden. Op deze manier kun je ongedwongen en vrijblijvend kennis maken met één van onze personal trainers. Vul onderstaand formulier compleet in om in contact te komen. Je maakt in deze week o.a. kennis met jouw personal trainer en krijgt een gratis intake met advies én metingen.

Vind jouw vestiging & ontvang een gratis proefweek!

Naar de 80 vestigingen binnen Nederland!

Laat je inspireren

Martijn

Dankzij Personal Fitness Nederland heb ik weer een gezonde levensstijl en zijn mijn klachten verdwenen!

lees meer klantervaringen

Nancy

Mijn lichamelijke klachten zijn helemaal verdwenen en ik voel me weer topfit!

lees meer klantervaringen

Albert-Jan

Ik ben weer fit, sterk, energiek en heb een compleet nieuwe levensstijl dankzij Personal Fitness Nederland!

lees meer klantervaringen

Onze Awards

De personal trainers van Personal Fitness Nederland hebben drie jaar op rij de Beste Personal Trainer Award gewonnen!

Best personal trainer awards

Tevredenheid Personal Fitness Nederland

Dit cijfer is gebaseerd op beoordeling van onze leden, die hun ervaring hebben gedeeld.

9,2
Sitemap Cookies Privacy Disclaimer Informatiecentrum